Egy nyári napon ,szörfösztem a neten untam az életet , mikor....rátaláltam a Pirates Bay weboldalán a wow torrentre.Rákattintottam és letöltöttem,feltelepitettem 2 napon keresztül :D, és 3 napig pacheltem a szervere (valami angol szerver volt a nevére már nem emlégszem de nagyon jó infok voltak rajta,persze angolul)és 5 nap után végre SIKER!!!Az első karakterem egy human warrior volt.

Egy hétig éjjel nappal nomtam a wowot :D de összesen  csak 10 szintet fejlődtem :) :D xD LoL Ugy mint a South Parkos WoWos részben láttam :)Sajnos ez után letörlödött a gépemről a wow és nem tudtam vele játszani..:( de vigasztalás képen feletelpitettem a wow try-t de az nem volt valami nagy élvezet...:(Fél évvel utánna egy vasárnapi napon föl tudtam tenni a WoWot ujara egy tök jó magyar szerverre a neve  Revolution wow szerver 3.1.3 a pache és nagyon király!!!Mindenkinek ajánlom...  A weboldal cime.: http://rworld.hu/ .Ez a után az egyik haverom,Erős Ákos megmuatta az Tauri Eclipse WoW szerverre és sokkal jobb mit a Revolution szerver gyorsabb feljődés több intem egyszóval nagyon fasza szerver, most jellenleg azon kockullók : http://eclipse.tauri.hu/home.php  :) :D xD LoL...Hát változnak az idők átmentem egy jobb szeróra xD (mindig ezt mondom) a cime :http://www.euroserver.hu

Háát tényleg változnak az idők xD megint a Taurin vagyok de ezutal a Bladig Blade szerveren játszk még kevesen vannak rajta de szerintem elég jó kis szeró igy be fog indulni itt van egy jó kis clan amibe beléptem a clan neve For the Horde , ja és nem Allis vok már hanem Hordás kis véltozatosság nem árt....[To be continue... xD]

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kenny.blog.hu/api/trackback/id/tr411707589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenny5 2010.01.28. 09:51:19

Egyszerűen fantasztikus ez a blog! A tartalom a külalak egyszerűen tökéletes! Így tovább Kenny!

ati-pati 2010.01.28. 09:53:30

Csatlakozom az elöttem szólóhoz. Egyszerűen a lélegzetem is elállt, amikor megláttam ezt a fantasztikus blogot. Az jutott eszembe, hogy micsida zseni lehetett, aki ezt megalkotta! Ezentúl mindennap idejárok!

Gyűjtő 2010.01.28. 09:57:40

Futótűzként terjed a híre ennek a blognak az országban! Nem bántam meg, hogy megnéztem. Soha nem gondoltam volna, hogy kis hazánkban ilyen csodálatos dolog születhet.
Kenny a király!

aky22 2010.04.02. 20:08:16

Jah good a blog de van még mit csiszolni rajta. A taurit egyébként én ajánlottam.(Erős Ákos)

Kennywow 2010.04.03. 11:18:33

Köszi szépen próblom csiszlbatni ,és mégegyszer kösz...

Kennywow 2010.04.03. 11:20:58

Amugy javitottam a hibán...
süti beállítások módosítása